Zápis č. 12/2013 ze zasedání zastupitelstva dne 26.11.2013
Zahájení: 18.00 hodin
Přítomni: pí. Bártová, Keller, Bárta, Hájek, Mocák
Omluveni:
Program:
1) Zahájení a volba ověřovatelů.
2) Schválení rozpočtového opatření č.2
3) Jmenování komise pro inventuru 2013
4) Diskuze
5) Závěr
Jednání:
1. Starostka obce L.Bártová přivítala přítomné a v 18.00 hod. zahájila schůzi. Je přítomno 5 zastupitelů a zastupitelstvo je usnášeníschopné. Byli zvoleni ověřovatelé zápisu: p.Mocák p.Bárta. Všichni přítomní byli seznámeni s programem jednání. Ověřovatelé zápisu a program byli schváleni všemi 5 hlasy přítomných zastupitelů.
2. Hospodářka obce seznámila přítomné s rozpočtovým opatřením č.2. Rozpočtové opatření bylo schváleno všemi 5 hlasy přítomných zastupitelů.
3. Starostka obce informovala přítomné o přípravě inventury majetku za rok 2013. Inventura bude provedena k 31.12.2013.
Inventarizační komise: předseda: Hájek Filip
členové: Keller Jaroslav, Bárta Luboš
Provedení inventur a inventurní komise byly schváleny všemi 5 hlasy přítomných zastupitelů.
5. Různé
– Bártová- projednání návrhu smlouvy s firmou Cerberos. Firmě budou zaslány požadavky na úpravu smlouvy. Zajistí paní Bártová L. Návrh byl schválen všemi 5 hlasy přítomných zastupitelů.
– Bártová- seznámila přítomné s dopisem paní Černé – pani Černé bude zaslána odpověď, že obec nemá zájem zasahovat do jejich vlastnických práv. Dopis byl schválen všemi 5 hlasy přítomných zastupitelů.
6. Diskuze
OZ schvaluje 5 hlasy ANO:
– Program
– Ověřovatele zápisu
– Rozpočtové opatření č.2
– Inventury majetku za rok 2013 a složení komisí
– Dopis s podmínkami smlouvy pro firmu Cerberos
– Dopis pani Černé
OZ bere na vědomí:
Ukončení: 19,45 hod.
Zveřejněno: 03. 12. 2013
Z rubriky: Úřední deska, Zápisy ze zasedání