Zápis ze zasedání zastupitelstva dne 9. 11. 2010
Přítomni: p. Bártová, Keller, Hadač, Bárta L., Mocák J., Hájek F., Horčička
Ověřovatelé zápisu: p. Keller, Hájek
Nepřítomen: p. Kropáček Zd.
Zapsala: L. Kratochvílová
Program:
1. Zahájení a volba ověřovatelů
2. Informace o řešení situace při odstoupení zastupitele obce
3. Schválení finančního daru MŠ Obruby
4. Informace o opětovném zprovoznění tel. linky a internetu na OÚ
5. Zajištění vánočního stromu
6. Nabídky brigády na vysekání náletových křovin v zatáčce naproti OÚ
7. Informace o závěrečné kontrolní prohlídce veřejného osvětlení na Kamenici
8. Různé
1. Zahájení a volba ověřovatelů.
Starostka obce p. Bártová přivítala přítomné a v 18.00 hod. zahájila schůzi. Je přítomno 7 z 9 zastupitelů a je usnášeníschopné. Byli zvoleni ověřovatelé zápisu p. Keller a p. Hájek. Paní starostka seznámila přítomné s programem dnešního jednání a program byl schválen.
Výsledek hlasování: 7 pro , proti 0
2. Informace o řešení situace při odstoupení zastupitele obce.
Pan L. Richtr písemně oznámil, že se vzdává k 9.11.2010 mandátu zastupitele. Bývalý starosta dosud žádné materiály k chodu obce nepředal. Zůstává 8členné zastupitelstvo obce a je usnášeníschopné.
Zastupitelstvo bere na vědomí
3.Schválení finančního daru MŠ Obruby.
Zastupitelstvo obce schválilo finanční příspěvek MŠ Obruby ve výši 1 200,- Kč.
Výsledek hlasování: 7 pro, proti 0.
4. Informace o opětovném zprovoznění tel. linky a internetu na OÚ.
Internet zprovozněn, telefonní linka je zatím pro poruchu mimo provoz. V nejbližší době bude porucha odstraněna.
Zastupitelstvo bere na vědomí
5.Zajištění vánočního stromu.
Po dohodě s p. Nollem – lesní správce – bude zajištěn velký vánoční strom před OÚ a malý do sálu bývalé školy, kde se uskuteční mikulášská nadílka.
Zastupitelstvo bere na vědomí
6.Nabídka brigády na vysekání náletových křovin v zatáčce naproti OÚ
Hasiči ve spolupráci s občany zajistí vysekání náletů v zatáčce naproti OÚ a u plotu u komunikace před býv. školou. Termín do konce listopadu.
Zastupitelstvo bere na vědomí
7.Informace o závěrečné kontrolní prohlídce veřejného osvětlení na Kamenici.
Dne 9.11.2010 proběhla za přítomnosti pracovníka Stavebního úřadu D. Bousov pana Škultéty kolaudace veřejného osvětlení . Po přezkoumání návrhu a místního šetření, Stavební úřad povoluje užívání stavby veřejného osvětlení.
Zastupitelstvo bere na vědomí
8. Různé
Zastupitelstvo obce schválilo nákup nové audiotechniky pro použití rozhlasu.
Výsledek hlasování: 7 pro, proti 0.
Zastupitelstvo schválilo příspěvek na stolní tenis ve výši 1 000,- Kč a 1 500,- Kč na mikulášskou nadílku, která se bude konat 5.12.2010.
Výsledek hlasování: 7 pro, proti 0.
T-Mobile a.s. Praha bude provádět výměnu a osazení nových antén na stávající nosiče na vodojemu na Kamenici. Bude přidávat anténu s a azimutem 140“, která by měla výrazně zlepšit signál pro Dobšín. Zastupitelstvo souhlasí s výměnou.
Výsledek hlasování: 7 pro, proti 0.
Volba předsedů komisí a výborů.
—————————————
Finanční výbor – předseda p. Hájek Filip, členové: Z. Loudová, J. Drázský
Kontrolní výbor – předseda p. Mocák Jar. členové: G. Bárta, Petr Bárta
Dopravní komise – předseda p.Hadač Fr.
Kulturní komise – předseda p. Bárta Luboš
Finanční odměna zastupitelů a předsedů komisí a výborů zůstává ve stejné výši jako v minulém zastupitelstvu.
Výsledek hlasování: 7 pro, proti 0.
Správcem dětských prolézaček byl navržen pan L. Bárta. K zajištění bezpečnosti uživatelů herního zařízení bude průběžně provádět kontrolu všech komponentů.
Výsledek hlasování: 7 pro, proti 0.
Paní starostka se dne 15.11.2010 zúčastní informační schůzky na Magistrátu města Ml. Boleslav, týkající se možných změn v autobusové základní dopravní obslužnosti Středočeského kraje po 1.1.2011.
Zastupitelstvo bere na vědomí
Usnesení:
Zastupitelstvo schvaluje:
Program jednání , volbu ověřovatelů, příspěvek MŠ Obruby, nákup audiotechniky, příspěvek na stolní tenis, na mikulášskou nadílku, odměny zastupitelů a správce dětských prolézaček.
Zasedání ukončeno ve 20.00 hod. příští zasedání se bude konat dne 23.11.2010 v 18.00 hod. na OÚ.
Zveřejněno: 11. 11. 2010
Z rubriky: Úřední deska, Zápisy ze zasedání